26/2/10

Ντροπές & Αναστολές












Ντροπές & Αναστολές


"Ντρέπομαι να μιλήσω μερικές φορές στην παρέα..."

"... δυσκολεύομαι να βρω τι να κάνω τα χέρια μου..."

"Μερικές φορές θα ήθελα πολύ να χορέψω χωρίς να το σκέφτομαι..."

"Άλλα λέω και άλλα κάνω τελικά..."

"Θέλω να ουρλιάξω αλλά πάντα το πνίγω..."

"Μου λένε ότι δεν εκφράζομαι ποτέ!"

"Δεν μου αρέσει να ανοίγομαι. Νιώθω πως θα με εκμεταλλευτούν!"

"Σιχαίνομαι την υποκρισία, αλλά όταν είμαι αληθινός/ή... με παρεξηγούν!"

"Το κάνω... για σένα!"

"Αν είχα επιλογή... θα ήμουν άλλος άνθρωπος"

"Θα ήθελα να τα έκανα όλα από την αρχή... αλλά έπρεπε να στηρίξω την οικογένειά μου."

"Κάθε πρωί... σκέφτομαι ότι κάνω μια δουλειά που δεν επέλεξα ποτέ."

"Πάντα ήθελα να τραγουδήσω..."

"'Δεν μίλαγα για να μην τους στεναχωρήσω."



Πώς έχουν επηρεάσει τα στερεότυπα τη συμπεριφορά μας;
Είμαστε ικανοί να αποδιώξουμε τις κοινωνικές επιβολές από το χαρακτήρα μας;
Τι κρύβεται πίσω σπό τις ντροπές και τις αναστολές μας;

Γιατί "πρέπει" ...γενικά? Ποιος είναι το "πρέπει"; Είναι ο άντρας; Είναι η γυναίκα; Είναι τα στερεότυπα από την κοινωνία, τη θρησκεία, την ανατροφή μας, την ίδια τη χώρα μας.... ή απλά την ηλικία μας;


Υπάρχει άραγε τρόπος να δούμε τον ΚΑΘΑΡΟ εαυτό μας; Το είναι μας χωρίς τα πρέπει; Το είμαι χωρίς το φαίνομαι;

ΝΑΙ! Υπάρχει ένας πολύ ιδιαίτερος τρόπος. ...μέσα από την αλλαγή της ταυτότητάς μας!
Με την τεχνική global assimilation, προσαρμοσμένη τεχνική στο ψυχόδραμα, θα μπούμε σε μία σειρά ασκήσεων έκφρασης με κίνηση και λόγο και θα υποδυθούμε αυτό που σίγουρα ΔΕΝ είμαστε!

Ο αντίποδας χαρακτήρας μας θα μας αποκαλύψει τις πτυχές του εαυτού μας, που έχουν καταπιεστεί από το παρελθόν και τα στερεότυπα. Έτσι, θα βρούμε το δρόμο για την ολοκλήρωση του πραγματικού μας εαυτού!



Τι θα έχει επιτευχθεί στο τέλος αυτού του βιωματικού σεμιναρίου:


1. Εντοπισμός δυσκολιών στη φωνή, την κίνηση, τη γλώσσα του σώματος

2. Διευκρίνυση χαρακτηριστικών που σίγουρα ΔΕΝ έχω

3. Απελευθέρωση σωματικής εκφραστικότητας

4. Ανάλυση δυσκολιών μου και στερεοτύπων που μου έχουν αλλάξει τη συμπεριφορά

5. Ντροπές ή αναστολές μου και τρόποι να τους αντιμετωπίσω





ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ! ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΡΙΑ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΟΠΩΣ ΜΕΓΑΛΩΣΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΖΟΥΣΕ ΕΚΕΙ/ΟΠΩΣ ΠΟΥ ΖΕΙ ΣΗΜΕΡΑ!

ΚΥΡΙΩΣ ΟΜΩΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΣΤΕΙ ΚΑΤΑΠΙΕΣΗ ΑΠΟ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΑ ΣΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ, ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ Η ΣΤΗΝ ΕΚΦΡΑΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΘΥΜΙΩΝ ΤΟΥΣ


Πληροφορίες & Εγγραφές Δευτέρα έως Πέμπτη:

* 10.00 - 13.00
Εύη Σύρου: 210 34 75 071 & 69 32 44 27 22

* 17.30 - 21.00
Υπεύθυνη Οργάνωσης & Επικοινωνίας: Μαρία Αναγνωστοπούλου:
69 84 31 22 88 & seminars@evysyrou.gr

* Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας

Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010

17.30-22.30

 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου