30/1/16

Πεταλούδες !

Έχω καιρό να μιλήσω για τις πεταλούδες.





Έχω καιρό να μιλήσω για τις πεταλούδες. 

Αυτές που σαν έρωτας μπαίνουν στο στόμα μας. 

Άγγιξα τον κόσμο λες. .. 
… και εγώ την αιωνιότητα. 

Σε ένα μυστικό κήπο φιλήσαμε τη βροχή 
κ σε ένα άλλοθι κρατήσαμε τον ίδιο ουρανό.

Έχω καιρό να μιλήσω για τις πεταλούδες. 

Αυτές που σαν χρώμα χύθηκαν χωρίς σκέψη. 

Παλέτα και πάμε λες… 
…κ εγώ σε κοιτάζω ήδη σε έναν καμβά.
Κάτω από ένα φεγγάρι, 
ζωγραφίσαμε τον Ήλιο 
και σε μια αγκαλιά ζεστάναμε την ίδια ανάσα. 

΄Εχω καιρό ! είπα στις πεταλούδες
Κ αυτές ζηλέψανε τον χρόνο. 

Σαν εποχές πέρασαν απαλά στο κορμί μου. 
Μα τη στιγμή μας δεν την κέρδισαν. 

Ακου; Σου είπα … κ εσύ … 
Αποκοιμήθηκα.



Από τη Μαρία Κολλιού




Τη φωτογραφία επιλέγει η Κωνσταντίνα Βλαχοπούλου


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου