30/1/16

Περιβολάκι


Που γυρνάς περιβολάκι;




-Που γυρνάς περιβολάκι;
-Σε ένα κήπο χλοερό κ το χώμα μου δροσίζει κρύο άφθονο νερό.

-Δε φοβάσαι μοναχό σου, είσαι μόνο από καιρό;
-Τα πουλιά έχω συντροφιά μου κ έναν ήλιο λαμπερό. 

-Και τις νύχτες σου τι κάνεις;
-Τραγουδώ αστροφεγγιές. 
Το φεγγάρι μου φωτίζει ρίζες και καρπούς αν θες. 

-Και καλά το καλοκαίρι. Το χειμώνα πως περνάς;
-Έχω τον αέρα φίλο τη βροχή της αγκαλιάs.

-Και τα χιόνια δε σε καίνε; Δεν πονάει η παγωνιά;
-Όλα γύρω είναι άσπρα κ το χιόνι μου παλτό.
Σα βαμβάκι με χαϊδεύει, λίγο για να κοιμηθώ.

-Κ μετά απ΄αυτό πως είσαι;
-Σαν γλυκιά υπομονή.
Περιμένω να αρχίσει η μαρτιάτικη γιορτή. 

-Που γυρνάς περιβολάκι όλον τούτο τον καιρό;
-Στον χορό που ανοιγοκλείνουν και οι 12 θαρρώ!

Από την Μαρία Κολλιού 




Τη φωτογραφία επιλέγει η Κωνσταντίνα Βλαχοπούλου



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου