22/4/12

Αρχαίοι Ινδοί αστρολόγοι !


Αρχαίοι Ινδοί αστρολόγοι  !
Από την Κωνσταντίνα Βλαχοπούλου 
  
Μηνιαίος κύκλος της Σελήνης 
κατά την άποψη του Peter Marshall
   


Σελήνη από (0 – 13,20 Κριού)
Είμαι το κεφάλι του Αλόγου
Κυβερνήτης Κέτου
Τσακώνομαι
Αισθάνομαι πλήρης
Είμαι έξυπνος
Αποδέχομαι

Σελήνη (13,21 – 26,40 Κριού)
Είμαι ο γυναικείος κόλπος
Κυβερνήτης  Αφροδίτη
Είμαι υγιής και ευτυχής
Μεγαλώνω στο σκοτάδι
Γεννάω
Επιτυγχάνω

Σελήνη (26,41 – 10 Ταύρου)
Είμαι το ξυράφι
Κυβερνήτης Ήλιος
Κόβω σκληρά και μαλακά
Είμαι χρυσός
Είμαι γνωστός
Πιάνω φωτιά

Σελήνη (10,01  – 23,20 Ταύρου)
Είμαι το άρμα
Κυβερνήτης Σελήνη
Είμαι τελειομανής
Είμαι παθιασμένος
Είμαι κόκκινος
Κινούμαι

Σελήνη (23,21 Ταύρου  – 06,40 Διδύμων)
Είμαι το κεφάλι του ελαφιού
Κυβερνήτης Άρης
Αναζητώ την εμπειρία
Είμαι γενναίος
Είμαι δαιμόνιος
Επιβάλλομαι

Σελήνη (06,41 - 20 Διδύμων)
Είμαι το διαμάντι
Κυβερνήτης Ράχου
Διευρύνω το πνεύμα μου
Απορροφάω ενέργεια
Είμαι πράσινος
Είμαι υπερήφανος

Σελήνη (20,01 Διδύμων  -  3,20 Καρκίνου)
Είμαι το τόξο
Κυβερνήτης Δίας
Φέρνω τον Ουρανό στη Γη
Διδάσκω τον τρόπο
Είμαι ειλικρινής
Λάμπω

Σελήνη (03,21 – 16,40 Καρκίνου )
Είμαι το άνθος, το βέλος και ο κύκλος
Κυβερνήτης Κρόνος
Αισθάνομαι πλήρης
Εκτείνω και συστέλλω
Είμαι αγνός και ιερός
Αυξάνω

Σελήνη (16,40 Καρκίνου – 0 Λέοντα )
Είμαι το ερπετό
Κυβερνήτης Ερμής
Φονεύω και θεραπεύω
Αποβάλλω το δέρμα μου
Προσπαθώ
Βλέπω μακριά

Σελήνη (0,01  – 13,20 Λέοντα )
Είμαι ο οίκος και το παλανκίνο*
Κυβερνήτης Κέτου
Είμαι ισχυρός και μέγας
Είμαι γενναιόδωρος
Είμαι ιδεαλιστής
Εμμένω

Σελήνη (13,21  – 26,41 Λέοντα )
Είμαι το κρεβάτι και το τζάκι
Κυβερνήτης Αφροδίτη
Είμαι πλούσιος και ευτυχής
Μιλάω ωραία
Φέρνω δώρα
Περιπλανιέμαι

Σελήνη (26,41 Λέοντα – 10 Παρθένου)
Είμαι τα τέσσερα πόδια του φτωχοκάλυβου
Κυβερνήτης Ήλιος
Στέκομαι στη γη
Είμαι τυχερός
Είμαι ευθυτενής
Δημιουργώ

Σελήνη (10,01 – 23,20 Παρθένου)
Είμαι η παλάμη του χεριού
Κυβερνήτης Σελήνη
Είμαι τα 5 στοιχεία
Είμαι τα δώδεκα ζώδια
Κρατώ το πεπρωμένο μου
Προοδεύω

Σελήνη (23,21 Παρθένου – 6,40 Ζυγού)
Είμαι το μαργαριτάρι
Κυβερνήτης Άρης
Διαλύω την ψευδαίσθηση
Σπάζω το κέλυφος
Ελκύω τους άλλους
Μεταμορφώνω

Σελήνη (6,41 – 20  Ζυγού)
Είμαι το κοράλλι
Κυβερνήτης Ράχου
Αναπαράγω τον εαυτό μου
Αποκτώ πλούτη
Αναπνέω βαθιά
Ισορροπώ

Σελήνη (20,01  Ζυγού – 3,20 Σκορπιού)
Είμαι ο τροχός του αγγειοπλάστη και η αψίδα
Κυβερνήτης Δίας
Είμαι το κατώφλι
Είμαι έξυπνος με τις λέξεις
Ενεργοποιώ το κέντρο μου
Κοιτάζω ψηλά

Σελήνη (3,21 – 16,40 Σκορπιού)
Είμαι ο λωτός
Κυβερνήτης Κρόνος
Ανθίζω στο βούρκο
Απλώνω το χέρι μου να πιάσω τον Ήλιο
Ενώνω τα αντίθετα
Έχω ξαναγεννηθεί

Σελήνη (16,41 Σκορπιού – 0 Τοξότη )
Είμαι η ομπρέλα και το σκουλαρίκι
Κυβερνήτης Ερμής
Ενώνω τον Ουρανό και τη γη
Γνωρίζω που να πάω
Είμαι ευχαριστημένος
Κυλάω

Σελήνη (0,01 – 13,20 Τοξότη)
Είμαι η ουρά του λιονταριού και η βουκέντρα του ελέφαντα
Κυβερνήτης Κέτου
Πηγαίνω στη ρίζα των πραγμάτων
Δείχνω το θυμό μου
Επιζητώ τη δύναμη
Απολαμβάνω

Σελήνη (13,21 – 26,40 Τοξότη)
Είμαι η βεντάλια και η σήτα
Κυβερνήτης Αφροδίτη
Είμαι σοφός και ανίκητος
Αλλάζω γρήγορα
Στοχεύω ψηλά
Καθαρίζω

Σελήνη (26,41 Τοξότη – 10 Αιγόκερω)
Είμαι η προβοσκίδα του ελέφαντα
Κυβερνήτης Ήλιος
Είμαι το αναπαυτήριο που σκληραγωγεί
Έχω καλούς φίλους
Γνωρίζω τον εαυτό μου
Είμαι μετριόφρων

Σελήνη (10, 01 – 23,20 Αιγόκερω)
Είμαι το αυτί και το βέλος
Κυβερνήτης Σελήνη
Βλέπω καθαρά
Κάθομαι ήσυχα
Αφουγκράζομαι

Σελήνη (23,21 Αιγόκερω – 6,40 Υδροχόου)
Είμαι το τύμπανο
Κυβερνήτης Άρης
Είμαι πλούσιος και γενναιόδωρος
Είμαι άδειος εσωτερικά
Είμαι γενναίος
Μάχομαι

Σελήνη (6,41 – 20 Υδροχόου)
Είμαι ένα άλογο και ένα άνθος με χίλια πέταλα
Κυβερνήτης Ράχου
Είμαι φοβερός
Είμαι φοβισμένος
Βουτάω βαθιά
Ανθίζω

Σελήνη (20,01 Υδροχόου – 03,20 Ιχθύων)
Είμαι το σπαθί
Κυβερνήτης Δίας
Υπερνικώ τα εμπόδια
Επιτίθεμαι και υπερασπίζω
Είμαι ευλογημένος
Σπέρνω

Σελήνη (03,21 – 16,40 Ιχθύων)
Είμαι οι δίδυμοι
Κυβερνήτης Κρόνος
Δημιουργώ στο σκοτάδι
Αναζητώ το συμπαντικό
Υποστηρίζω άλλους
Απελευθερώνω

Σελήνη (16,41 – 30 Ιχθύων)
Είμαι το ψάρι
Κυβερνήτης Ερμής
Αντιλαμβάνομαι την αλήθεια
Είμαι το τέλος
Γεννάω
Υπερβαίνω







 *(φορείο που τοποθετείται πάνω στον ελέφαντα για τους επιβάτες)


Κωνσταντίνα Βλαχοπούλου – Σύμβουλος Ολιστικής Αστρολογίας


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου