25/6/10

Ένα βιωματικό σεμινάριο κυριολεκτικά μέσα στη λίμνη Πλαστήρα.


Συναισθηματική Νοημοσύνη-Λίμνη Πλαστήρα
Ημερομηνίες Σεμιναρίου:  2 ΙΟΥΛΙΟΥ 2010 μέχρι 4 ΙΟΥΛΙΟΥ 2010

2/7-4/7 Τριήμερο Ψυχοθεραπευτικό Σεμινάριο στη Λίμνη Πλαστήρα

Για τέταρτη συνεχή χρονιά πραγματοποιείται ένα από τα πιο εναλλακτικά βιωματικά σεμινάρια στη Λίμνη Πλαστήρα. Μία ομάδα ενώνεται και ταξιδεύει με υδροποδήλατα-καταμαράν ΜΕΣΑ στη λίμνη όπου σε απομονωμένα σημεία και νησιά διερευνά τη συναισθηματική νοημοσύνη! Στο πρόγραμμα αυτοσχεδιάζουμε ανάλογα με τη διάθεσή μας με μπάνιο, λασποπόλεμο και νυχτερινές αναζητήσεις στο δάσος.

Μέσα από σωματικά παιχνίδια, τεχνικές έκφρασης και χαλάρωσης, ψυχόδραμα, δημιουργική γραφή και ζωγραφική, η ομάδα ταξιδεύει στην αναζήτηση της σκέψης, μαθαίνει τη γλώσσα του σώματος και αποκωδικοποιεί τη συναισθηματική έκφραση.



Απευθύνεται σε όλους και ειδικά:
- Σε όσους έχουν αναβλητικότητα
- Σε όσους δεν ξέρουν τι θέλουν (γενικά στη ζωή ή ειδικά στις σχέσεις τους ή στην εργασία)
- Σε όσους δεν είναι ικανοποιημένοι από την εξέλιξη της ζωής τους σε σχέση με τη μόρφωση ή/και τα ταλέντα τους
- Σε όσους αποτυγχάνουν στην προσωπική ζωή παρά την πεποίθηση ότι τα κάνουν όλα σωστά
- Σε όσους αισθάνονται αναλυτικοί, εκγεφαλικοί ή έχουν ακούσει από άλλους να τους λένε: "Δεν εκφράζεσαι!" ή "Δεν καταλαβαίνω τι νοιώθεις"


Πρακτικοί Στόχοι (Τι θα έχει επιτευχθεί στο τέλος του Βιωματικού Σεμιναρίου):

- Διαχωρισμός της Συναισθηματικής μου Νοημοσύνης από τη Νοημοσύνη & Αξιολόγηση
-  Εντοπισμός των προσωπικών μου ικανοτήτων και τρόποι Αυτοβελτίωσης
- Εντοπισμός των προσωπικών μου δυσκολιών που με καθυστερούν και/ή με αποτρέπουν από την επιτυχία στην επαγγελματική ή την προσωπική μου ζωή
- Ανακάλυψη & Απελευθέρωση της σωματικής μου εκφραστικότητας
- Εντοπισμός & βελτίωση των δυσκολιών μου στην έκφραση με τη φωνή μου σε συνδυασμό με την εκφραστικότητα του προσώπου μου


*Τι χρειαζόμαι για αυτή την εμπειρία:
- ΟΡΕΞΗ για έκθεση και αναττροπή του εαυτού μου!
- ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΜΟΥ κάθε 6 χρόνια της ζωής μου
-Το Επαγγελματικό Βιογραφικό μου Σημείωμα


Για τη λίμνη χρειαζόμαστε:
-          γνώση κολύμβησης-υπογράφετε υπεύθυνη δήλωση
-          άνετα ρούχα και μαγιό
-          αντηλιακά και αντικουνουπικά
-          καπέλα, αθλητικά παπούτσια
-          ατομικός φακός
-          ατομικό παγούρι για νερό ή 1,5 λίτρο νερό εμφιαλωμένο
-          μαντηλάκια καθαρισμού
-          πετσέτα μπάνιου
-          ξηρά τροφή (ένα μέρος θα σας δοθεί, προσωπικές προτιμήσεις φέρνετε μαζί σας)
-          Θα εφαρμόσουμε όλες τις τεχνικές τις Συνθετικής Αυτογνωσίας



Εύη Σύρου - Γνωσιακή Ψυχολόγος
Doctorante UNIVERSITE LUMIERE LYON2

--------------------------------------------------------------------------------

* Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας - Μέγιστος αριθμός: 15 άτομα

* Τόπος διεξαγωγής: Λίμνη Πλαστήρα

**Συμμετοχή: 300Ε (250Ε για άνεργους, άτομα με αναπηρία, πολύτεκνους & φοιτητές)
****περιλαμβάνει 3 διανυκτερεύσεις, διατροφή πρωί & βράδυ, τοξοβολία, υδροποδήλατα-καταμαράν & το σεμινάριο )
 

----------------------------------------------------------------------------------


Πληροφορίες &  Εγγραφές 10.00 έως 14.00

 
Δευτέρα έως Πέμπτη (αφήνετε τα στοιχεία σας στον τηλεφωνητή ή τα στέλνετε στο psychologos@evysyrou.gr):
Εύη Σύρου: 210 34 75 071 & 69 32 44 27 22
Έχει εφαρμόσει τη θεωρία της Συναισθηματικής Νοημοσύνης 
σε Ομάδες στη Γαλλία & την Αθήνα μέσα από βιωματικά σεμινάρια.
--------------------------------------------------------------------------------


**Το σεμινάριο ξεκινά από την Παρασκευή το βράδυ με την πρώτη συνάντηση γνωριμίας μας. Μένουμε σε παραδοσιακά δωμάτια με θέα τη λίμνη και ζούμε το σεμινάριο μέσα στη λίμνη στα μικρά νησιά και  δίπλα από τη λίμνη στο χώρο τοξοβολίας του κέντρου TAVROPOS. Το σεμινάριο τελειώνει την Κυριακή το απόγευμα. Δεν είναι απαραίτητη η διανυκτέρευση για όσους εργάζονται τη Δευτέρα το πρωί. Η μετακίνηση από Αθήνα γίνεται με αυτοκίνητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου