11/6/10

Συναισθηματική Νοημοσύνη-Λίμνη Πλαστήρα





2/7-4/7 Τριήμερο Ψυχοθεραπευτικό Σεμινάριο στη Λίμνη Πλαστήρα


Ημερομηνίες Σεμιναρίου: 2 ΙΟΥΛΙΟΥ 2010 μέχρι 4 ΙΟΥΛΙΟΥ 2010


«Συναισθηματική Νοημοσύνη: Η μετάβαση στην Αλήθεια του Εαυτού μας»
Όλες οι Τεχνικές Συνθετικής Αυτογνωσίας + τοξοβολία + υδροποδήλατα/καταμαράν του κέντρου Tavropos.

Ένα βιωματικό σεμινάριο κυριολεκτικά μέσα στη λίμνη Πλαστήρα.

"Πώς θα δημιουργήσουμε τις κατάλληλες συνθήκες έκφρασης της Συναισθηματικής Νοημοσύνης...;"


Η σκέψη μου να μιλάει ακατάπαυστα, το συναίσθημά μου να αιωρείται και το σώμα μου να δείχνει μια αλήθεια που μπορεί να προέρχεται και από μια ανάγκη ή επιθυμία του παρελθόντος; Πώς μπορώ εκείνη τη στιγμή να καταγράψω τις γλώσσες του τριπτύχου μου, να ενώσω το συμβολισμό και να μπω σε μια διαδικασία ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ από τον εαυτό μου στην ομάδα; Δηλαδή, στην έκφραση του τριπτύχου μου στους άλλους με μία αλήθεια που ενώνει την πρόθεσή μου και τη μετάφραση από την ομάδα;


Όλα αυτά αποτελούν την έρευνα και τον στόχο αυτού του σεμιναρίου, που θα βασιστεί σε όλες τις τεχνικές έκφρασης της Συνθετικής αυτογνωσίας.



Απευθύνεται σε όλους και ειδικά:

- Σε όσους έχουν αναβλητικότητα

- Σε όσους δεν ξέρουν τι θέλουν (γενικά στη ζωή ή ειδικά στις σχέσεις τους ή στην εργασία)

- Σε όσους δεν είναι ικανοποιημένοι από την εξέλιξη της ζωής τους σε σχέση με τη μόρφωση ή/και τα ταλέντα τους

- Σε όσους αποτυγχάνουν στην προσωπική ζωή παρά την πεποίθηση ότι τα κάνουν όλα σωστά

- Σε όσους αισθάνονται αναλυτικοί, εκγεφαλικοί ή έχουν ακούσει από άλλους να τους λένε: "Δεν εκφράζεσαι!" ή "Δεν καταλαβαίνω τι νοιώθεις"


Πρακτικοί Στόχοι (Τι θα έχει επιτευχθεί στο τέλος του Βιωματικού Σεμιναρίου):

- Διαχωρισμός της Συναισθηματικής μου Νοημοσύνης από τη Νοημοσύνη & Αξιολόγηση
- Εντοπισμός των προσωπικών μου ικανοτήτων και τρόποι Αυτοβελτίωσης
- Εντοπισμός των προσωπικών μου δυσκολιών που με καθυστερούν και/ή με αποτρέπουν από την επιτυχία στην επαγγελματική ή την προσωπική μου ζωή

- Ανακάλυψη & Απελευθέρωση της σωματικής μου εκφραστικότητας
- Εντοπισμός & βελτίωση των δυσκολιών μου στην έκφραση με τη φωνή μου σε συνδυασμό με την εκφραστικότητα του προσώπου μου

*Τι χρειαζόμαι για αυτή την εμπειρία:
- ΟΡΕΞΗ για έκθεση και αναττροπή του εαυτού μου!
- ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΜΟΥ κάθε 6 χρόνια της ζωής μου

-Το Επαγγελματικό Βιογραφικό μου Σημείωμα

Εύη Σύρου - Γνωσιακή Ψυχολόγος
Doctorante UNIVERSITE LUMIERE LYON2
--------------------------------------------------------------------------------
* Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας - Μέγιστος αριθμός: 15 άτομα

* Τόπος διεξαγωγής: Λίμνη Πλαστήρα
*Συμμετοχή: 300Ε (250Ε για άνεργους, άτομα με αναπηρία, πολύτεκνους & φοιτητές) (περιλαμβάνει 3 διανυκτερεύσεις, διατροφή πρωί & βράδυ, τοξοβολία, υδροποδήλατα-καταμαράν & το σεμινάριο βέβαια)
----------------------------------------------------------------------------------
Πληροφορίες & Εγγραφές Δευτέρα έως Πέμπτη (αφήνετε τα στοιχεία σας στον τηλεφωνητή αν δεν μιλήσουμε):
10.00 - 14.00
Εύη Σύρου: 210 34 75 071 & 69 32 44 27 22
http://www.evysyrou.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου