Ημερομηνία κατάθεσης: 15-7-2016
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ
|
”ΑΝΤΙΓΟΝΗ” - Μουσικοθεατρική παράσταση στα αρχαία ελληνικά με υπέρτιτλους στα νέα ελληνικά
|
ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ
|
ΣΟΦΟΚΛΗΣ
|
ΘΙΑΣΟΣ
|
“ΣΠΟΝΔΕΙΟΣ”
|
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΡΓΟΥ
|
ΧΑΖΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ (ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ)
|
ΘΕΑΤΡΟ
| ||
ΤΑΧ. Δ/ΝΣΗ
|
ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΓΙΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ
|
ΗΜΕΡΕΣ & ΩΡΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ
|
ΠΕΡΙΟΔΕΙΑ (ναι/όχι)
|
ΝΑΙ
| |
ΤΟΠΟΣ - ΧΩΡΟΣ
|
ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΓΙΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ
|
ΗΜΕΡΕΣ & ΩΡΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ
|
ΓΥΜΝΑΣΙΑ-ΛΥΚΕΙΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
|
6989-455-965
694-2454-420
|
ΔΕΥΤΕΡΑ-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (ΠΡΩΙΝΑ)
|
ΒΑΘΜΙΔΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
|
ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ
|
ΑΝΤΙΤΙΜΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ
|
5 ΕΥΡΩ
|
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ
| |
ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΕΡΓΟΥ
| |
“ΑΝΤΙΓΟΝΗ “ του Σοφοκλή (παράσταση είναι στα αρχαία ελληνικά με υπέρτιτλους στα νέα ελληνικά) Μουσική απόδοση των ΛΥΡΙΚΩΝ ΜΕΡΩΝ (ΧΟΡΙΚΑ & ΚΟΜΜΟΣ (θρηνητικού τραγουδιού Αντιγόνης & χορού) της τραγωδίας “ΑΝΤΙΓΟΝΗ” του ΣΟΦΟΚΛΗ, βασισμένη στην μετρική του πρωτότυπου.
(Η παράσταση είναι στα αρχαία ελληνικά με υπέρτιτλους στα νέα ελληνικά)
Η μουσικοθεατρική παράσταση “Αντιγόνη” με μορφή μουσικο-θεατρικού αναλογίου αποτελεί μια μουσική απόδοση χορικών και κομμού της τραγωδίας ΑΝΤΙΓΟΝΗ του Σοφοκλή.
Μέσα σε ένα τρέχον θεατρικό γίγνεσθαι η συγκεκριμένη παράσταση με μορφή μουσικού αναλογίου έρχεται να καλύψει το κενό που υπάρχει ως προς την αναζήτηση του καθαρού ήχου που προκύπτει από την μουσικότητα του πρωτότυπου κειμένου.
Πρωταρχικός στόχος της μουσικο - θεατρικής μας ερευνητικής εργασίας είναι η ανάδειξη της μουσικότητας του λόγου στην αρχαία τραγωδία μέσα από την προσωδιακή και ρυθμική εκφορά λόγου σε πρωτότυπο κείμενο.
Η μετρική ανάλυση του κειμένου έγινε βάσει αξιόπιστων φιλολόγων και ερευνητών που έχουν καταθέσει ολοκληρωμένη μετρική μελέτη του κειμένου.
Η μουσική σύνθεση της παράστασης βασίστηκε στην μετρική του κειμένου προκειμένου να διασφαλιστεί η απόδοση του νοήματος μέσω του ρυθμικού στοιχείου.
Ενημερώνουμε ότι η παράσταση παρουσιάστηκε τον Μάϊο-Ιούνιο 2016 στον πολυχώρο ΕΙΛΙΣΣΟΣ (Αθήνα) καθώς και στις 25 Ιουνίου 2016 στο ΜΟΥΣΕΙΟ ΔΕΛΦΙΚΩΝ ΕΟΡΤΩΝ Άγγελου Σικελιανού και Εύας Πάλμερ - Σικελιανού, στους ΔΕΛΦΟΥΣ.
Τέλος, θα θελαμε να επισημάνουμε ότι σ όλη την διάρκεια του εγχειρήματος η καθοδήγηση του καθηγητή του τμήματος των Μουσικών Σπουδών στον τομέα της Αχαιοελληνικής Μουσικής, κ.Στέλιου Ψαρουδάκη, υπήρξε πολύτιμη για την έγκυρη επιστημονική προσέγγιση της ρυθμικής απόδοσης του πρωτότυπου.
Μορφή παράστασης
Η παράσταση έχει την μορφή μουσικο-θεατρικού αναλογίου, δηλαδή απόδοση των χορικών & του κομμού στο πρωτότυπο με φωνή και συνοδεία αυλού, έγχορδου και κρουστού.
Για την παρουσίαση της παράστασης χρειάζονται 5 καθίσματα.
Δεν υπάρχουν σκηνικά.
|
ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΗΘΟΠΟΙΩΝ-ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΩΝ
|
5 ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ + 1 ΤΕΧΝΙΚΟΣ
Συντελεστές
Ερμηνεία Κομμού - Αντιγόνη: Ευαγγελία Θαλασσινή(Χαζάκη)
Ερμηνεία χορικών - Τειρεσίας: Παν Καπερνέκα(ταμπουράς,κρουστά)
Ερμηνεία χορικών: Σοφία Μαντζάκου
Φλάουτο: Σουζάνα Δεμίρη
..........................
Μουσική σύνθεση – Διδασκαλία: Nίκος Χαριζάνος
Σκηνική επιμέλεια-έρευνα αρχαίας μετρικής: Ευαγγελία Θαλασσινή (Χαζάκη)
..............................................................
Projection: Ανέττα Ψαρρού
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου