''Ουρανοκατέβατοι''

Γιατί ουρανοκατέβατοι; Ουρανοκατέβατοι γιατί ο κόσμος και οι άνθρωποι μερικές φορές μας φαίνονται παράξενοι κι η ζωή μας προσγειώνει σε μια καθημερινότητα, που καθόλου δεν μας αντιπροσωπεύει. Ουρανοκατέβατοι καθώς θαυμάζοντας το σύμπαν, ευχόμαστε να γίνουμε μέρος της μαγείας του, νιώθουμε την ανάγκη να ζήσουμε τα όνειρα, τις επιθυμίες μας και το μυστήριο του κόσμου. Μαζί θέλουμε να προβληματιστούμε και να συζητήσουμε σχετικά με την αστρολογία και τον κόσμο, την ποιότητα ζωής μας (κοινωνία, περιβάλλον, υγεία, κ.ά.) και να ανταλλάξουμε σκέψεις ελεύθερα, υπεύθυνα, δημιουργικά. Οι ιδέες μας μπροστά στο μυστήριο του κόσμου. Εξάλλου ... “A single idea / the sudden flash of a thought / may be worth a million dollars....and a wonderful life”. (Ερμής/Ποσειδώνας);

28/2/14

Διάλεξη: Μαθησιακές Δυσκολίες ή ... δυσλεξία;





"Διαβάζει αλλά τα ξεχνάει"
"Πετάει η σκέψη του"
"Είναι τόσο έξυπνος/η, αλλά βαριέται"
"Δημιουργεί συνεχώς προβήματα στην τάξη"
Μαθησιακές Δυσκολίες ή ... δυσλεξία;
--------------------------------------------------------------------------
Δομή της Διάλεξης:
- Διαχωρισμός μαθησιακών δυσκολιών και δυσλεξίας.
- Τρόποι συμπεριφοράς και βοηθητικοί άξονες.
- Γαλλικό πρόγραμμα μαθησιακής αναδιοργάνωσης (μέθοδος PIAGET)
--------------------------------------------------------------------------
Πολλά ακούγονται γύρω από αυτές τις μαθησιακές δυσκολίες & τη δυσλεξία σε βαθμό που δύσκολα ξεχωρίζεται η σημαντική διαφορά τους.

Γονείς & εκπαιδευτικοί δηλώνουν πολύ συχνά ανίκανοι και απογοητευμένοι που δεν μπορούν και δεν ξέρουν πώς να διαχωρίσουν τη δυσλεξία ή τις μαθησιακές δυσκολίες των παιδιών και πολύ περισσότερο τον τρόπο να διευκολύνουν τη μαθησιακή ζωή τους.

Στόχος αυτής της ενημέρωσης είναι να μάθουν και να διαχωρίσουν οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί τις μαθησιακές δυσκολίες από τη δυσλεξία και να μπορούν να κάνουν μία πρωτογενή εκτίμηση για το πού και πώς θα μπορούν να βοηθήσουν ένα παιδί. Πρακτικοί τρόποι συμπεριφοράς και βοηθητικοί άξονες θα τους οχυρώσουν στο να κάνουν τη ζωή στο σπίτι & το σχολείο λίγο πιο εύκολη! Με βάση πλέον τη συναισθηματική νοημοσύνη και όχι τον κλασικό δείκτη ευφυίας, θα μπορέσουν να ανακαλύψουν τη σημαντική οδό επικοινωνίας με το παιδί σε δυσκολία.

Παράλληλα, θα παρουσιαστεί το γαλλικό πρόγραμμα μαθησιακής αναδιοργάνωσης (μέθοδος PIAGET), με το οποίο μπορούν να βελτιωθούν οι επιδόσεις κάθε παιδιού και να εντοπιστεί συγκεκριμένα η νοητική δομή που δυσκολεύει τη μάθηση. Μία πρωτοποριακή προσέγγιση πέρα από τον αγχωτικό δείκτη νοημοσύνης, που βοηθά να κατανοήσουμε σε βάθος τις πραγματικές μαθησιακές δυσκολίες του παιδιού χωρίς να το καταδικάσουμε ή να το στιγματίσουμε με τον όρο "κακός μαθητής"!
--------------------------------------------------------------------------
Η διάλεξη απευθύνεται σε:

- γονείς

- εκπαιδευτικούς

- φοιτητές ψυχολογίας και ψυχολόγους

- κοινωνικούς λειτουργούς

- ειδικούς παιδαγωγούς

- λογοθεραπευτές

- εφήβους ή ενήλικες με μαθησιακές δυσκολίες.
------------------------------------------------------------------------------
* Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας - Μέγιστος αριθμός: 25 άτομα

* Δίνονται βεβαιώσεις παρακολούθησης

* Ημέρα διάλεξης: Δευτέρα 10 Μαρτίου 2014
* Ωρα: 19.15-21.15 (προσέλευση 19.00)
* Τόπος διεξαγωγής: Μυκηνών 11 & Μ.Αλεξάνδρου, Κεραμεικός (πλησίον Μετρό Κεραμεικός)
*Συμμετοχή: 20Ε
------------------------------------------------------------------------------
Πληροφορίες & Εγγραφές: 
210 34 75 071
Εύη Σύρου - Γνωσιακή Ψυχολόγος
Doctorante UNIVERSITE LUMIERE LYON2






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου