3/9/11

Μικρά καθημερινά θαύματα Αγάπης. Ο παιχνιδιάρικος Τρόπος του Πνεύματος !

Μικρά καθημερινά θαύματα Αγάπης. 

Ο παιχνιδιάρικος Τρόπος του Πνεύματος !


Ο τρόπος που το Πνεύμα δίνει λύσεις σε οτιδήποτε υπάρχει είναι υπέροχος απρόβλεπτος… περιπετειώδης …παιχνιδιάρικος τουλάχιστον !
Και ο ορισμός παιχνίδι είναι το λιγότερο που θα μπορούσα να πω .

Θα μπορούσες να πεις θαυματουργός ! !
Μα θαύματα δεν υπάρχουν…είναι μία πραγματικότητα !
Αλχημεία ! !



Θα σας πω μία προσωπική εμπειρία, που δεν είναι και η μόνη βέβαια , αλλά με έκανε να χαμογελάσω πολύ και να σκεφτώ , για άλλη μία φορά,  ότι αφήνομαι εντελώς ελεύθερη σε ότι εκπλήξεις και τρόπους θαυμαστούς έχει να προτείνει το πνεύμα μου για ότι χρειάζομαι κάθε στιγμή !

Για αυτό έχω πει πάλι…. Εμπιστευόμενη το Πνεύμα μου κάθε στιγμή Ζω σε ένα κόσμο που μου ταιριάζει…
που γίνονται θαύματα και νιώθω να στηρίζομαι με πολύ στοργή κάθε στιγμή
Μα και παιχνίδι και περιπέτεια…που το θέλω τόσο πολύ

Γιατί το Πνεύμα είναι χαρά…παρόλο που δεν μπορούμε να το δεχτούμε ολοκληρωτικά και περιμένουμε ότι η σοβαρότητα είναι το απαραίτητο συστατικό για να γίνεις αποδεκτός μέσα στην ‘’κοινωνία’’ ! !
Και τώρα έχουμε και το καινούριο…να είσαι και πνευματικός !
Είναι μόδα τώρα πια !

Λοιπόν….

Προχθές το βράδυ, και ώρα 4 , είμαι στο σπίτι μου και κατά τα γνωστά είχα κοιμηθεί νωρίς και στις 4 ξύπνησα

Είδα ότι δεν έχω τσιγάρα και πήρα το αυτοκίνητό μου, μια και μου αρέσουν οι βόλτες με το αυτοκίνητο τέτοια ώρα , βάζω και μουσική και τραγουδάω στου άδειους δρόμους ,  για να πάω στην Πλατεία να αγοράσω από ένα μηχάνημα που έχει.
Στο μηχάνημα αυτό μπορείς να βάλεις χρήματα και να σου δώσει πακέτο τσιγάρα.

Πηγαίνοντας εκεί συνειδητοποιώ ότι έχω χαρτονόμισμα και δεν φτάνουν τα  κέρματα να βάλω στο μηχάνημα
Είχα 1 ευρώ σε κέρματα και χρειαζόμουν 3 για την αγορά.

Οπότε πάω βόλτα με το αυτοκίνητο μήπως βρω κάτι ανοικτό στον κεντρικό δρόμο.

Είχε ωραία μουσική στο ραδιόφωνο.
Τραγουδούσα και απολάμβανα την διαδρομή.

Δεν βρήκα τίποτα και χωρίς να γνωρίζω το λόγο γυρίζω πάλι στην πλατεία .

Εκεί συναντώ έξω από ένα μαγαζί εστιατόριο , το οποίο φυσικά ήταν κλειστό, έναν άνθρωπο να κάθεται στις καρέκλες του μαγαζιού.
Χωρίς να το πολυσκεφτώ σταματώ το αυτοκίνητο κατεβάζω το παράθυρο και του λέω :
Χρειάζομαι  κέρματα για να αγοράσω τσιγάρα
Έχω χαρτονόμισμα μήπως έχετε να μου  αλλάξετε ?

Ο  άνθρωπος ανταποκρίθηκε αμέσως .
Λέγοντάς μου ότι φυσικά και έχει και ότι δεν χρειάζεται ανταλλαγή ….μα ότι θα μου δώσει ότι χρειάζομαι.

Και άρχισε να κατευθύνεται προς το αυτοκίνητό μου

Η αλήθεια είναι ότι δεν υπήρχε κάνεις άλλος εκεί γύρω …( που να έβλεπα τουλάχιστον……)
Και για λίγο ανησύχησα ακόμα και με τον εαυτό μου …

Βλέποντας τον να έρχεται είχα και το νου μου, και το πόδι έτοιμο στο γκάζι να φύγω αν χρειαστεί

Λοιπόν…..

Ο άνθρωπος πλησιάζει….

Μία ευγενέστατη φιγούρα ….

Με καθαρά ρούχα…απλά…μα καθαρά …
Μου έκανε εντύπωση αυτό

Ένας καθαρός άνθρωπος ! και φρεσκοσιδερωμένος ! !

Μου απλώνει την παλάμη του με τα κέρματα μπροστά μου και μου λέει

ΠΑΡΕ  ΟΣΑ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ

Του λέω : μα έχω χαρτονόμισμα …μπορώ να σας δώσω και να μου δώσετε τα κέρματα

Να πάρεις όσο χρειάζεσαι για να κάνεις τη δουλειά σου
Πόσα σου λείπουν ?

Δύο ευρώ, του λέω

Τότε να τα πάρεις ! …μου αποκρίθηκε

Απλώνω το χέρι μου και παίρνω χρήματα από μία παλάμη ΑΝΟΙΧΤΗ !
Αυτό ένιωσα

Τα πήρα και του λέω : σας ευχαριστώ
Θα έρθω αύριο να σας δώσω τα χρήματα που εργάζεσθε εδώ

Δεν δουλεύω εδώ … μου λέει

Περιμένω το αυτοκίνητο του Δήμου

Εργάζομαι για το Δήμο

Εγώ σε ευχαριστώ…. μου είπε ! ! !
Που εμπιστεύτηκες….. και πήρες αυτό που χρειαζόσουν ! !

Πήρα τα χρήματα , με την καρδιά μου ευλογημένη και ανοικτή

Και με την έκφραση που έχω όταν νιώθω ότι ζω σε παράδεισο….
Συγκίνηση χαράς …και ευλογία …για τον κόσμο Μου…
Για αυτό που νιώθω και γνωρίζω ότι υπάρχει και ζω μέσα σε αυτό !

Πήγα στο μηχάνημα …

Στο γυρισμό πέρασα για να του πω πάλι ότι τον ευχαριστώ…μετά από 3 λεπτά !

Δεν ήταν κανείς εκεί …….

Μα την αγάπη αυτή του Πνεύματος την έχω μέσα μου συνέχεια !
Και Είμαι η Ίδια αυτό !

Τώρα, να σας πω την αλήθεια, δεν υπάρχει περίπτωση να σκεφτώ τρόπο,  για να μου έρθει κάτι που θέλω ! !

Έχει  μεγαλειώδη χαρά  εσωτερική και λαχτάρα να δω με τι απίθανους τρόπους μπορεί το Πνεύμα μου να με εκπλήξει ….! ! !

Αυτό έχει παιχνίδι και χαρά Ζωής !

Έτσι,  η Ζωή μου αρέσει πάρα πολύ ….

Δέσποινα 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου