16/3/12

Μαθησιακές Δυσκολίες ή ... δυσλεξία;

 

Μαθησιακές Δυσκολίες ή ... δυσλεξία;

Ημερομηνίες Σεμιναρίου:  9 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2012


Μαθησιακές Δυσκολίες ή ... δυσλεξία;

Πολλά ακούγονται γύρω από αυτές τις 2 έννοιες σε βαθμό που δύσκολα ξεχωρίζεται η σημαντική διαφορά τους.
Γονείς & εκπαιδευτικοί δηλώνουν πολύ συχνά ανίκανοι και απογοητευμένοι που δεν μπορούν και δεν ξέρουν πώς να διαχωρίσουν τη δυσλεξία ή τις μαθησιακές δυσκολίες των παιδιών και πολύ περισσότερο τον τρόπο να διευκολύνουν τη μαθησιακή ζωή τους.

Στόχος αυτής της ενημέρωσης είναι να μάθουν και να διαχωρίσουν οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί τις μαθησιακές δυσκολίες από τη δυσλεξία και να μπορούν να κάνουν μία πρωτογενή εκτίμηση για το πού και πώς θα μπορούν να βοηθήσουν ένα παιδί. Πρακτικοί τρόποι συμπεριφοράς και βοηθητικοί άξονες θα τους οχυρώσουν στο να κάνουν τη ζωή στο σπίτι & το σχολείο λίγο πιο εύκολη! Με βάση πλέον τη συναισθηματική νοημοσύνη και όχι τον κλασικό δείκτη ευφυίας, θα μπορέσουν να ανακαλύψουν τη σημαντική οδό επικοινωνίας με το παιδί σε δυσκολία.

Παράλληλα, θα παρουσιαστεί το γαλλικό πρόγραμμα μαθησιακής αναδιοργάνωσης (μέθοδος PIAGET), με το οποίο μπορούν να βελτιωθούν οι επιδόσεις κάθε παιδιού και να εντοπιστεί συγκεκριμένα η νοητική δομή που δυσκολεύει τη μάθηση. Μία πρωτοποριακή προσέγγιση πέρα από τον αγχωτικό δείκτη νοημοσύνης, που βοηθά να κατανοήσουμε σε βάθος τις πραγματικές μαθησιακές δυσκολίες του παιδιού χωρίς να το καταδικάσουμε ή να το στιγματίσουμε με τον όρο "κακός μαθητής"!

Η διάλεξη απευθύνεται σε:
- γονείς
- εκπαιδευτικούς
- φοιτητές ψυχολογίας και ψυχολόγους
- κοινωνικούς λειτουργούς
- ειδικούς παιδαγωγούς
- λογοθεραπευτές
- εφήβους ή ενήλικες με μαθησιακές δυσκολίες.



Εύη Σύρου - Γνωσιακή Ψυχολόγος
Doctorante UNIVERSITE LUMIERE LYON2

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου