8/5/24

Ιστορίες για ''μικρούς'' και ''μεγάλους''....


Και για να πούμε και κάτι Αστρολογικό στην ''πράξη''…! 

Η Συγχρονικότητα …είναι η ΄΄μισή΄΄ Αρχοντιά!  


Βρίσκομαι σε ένα καφέ στην Πανόρμου…. χαζεύω στο facebook….. μου έρχεται μια ενημέρωση από ομάδα που κάνει διάφορες αναφορές-αναρτήσεις από την Ύδρα….! Πρόκειται για μια συνέντευξη …που ακούγοντάς την …μαθαίνω… και παράλληλα αναβιώνω τη ζωή μου στην Ύδρα…! 

Όλη την ιστορία από τα ''μάτια του Πειρατή'' ! | Ένα μαγαζί που είναι κινητή ιστορία…|! 
Ακούω πολλά γνωστά και άγνωστα …και χαίρομαι πάρα πολύ- πολλά από αυτά τα έζησα …κατά τη δεκαετία… που ήμουν μεταξύ 20 και 30 ετών. Ιστορίες με άτομα γνωστά… αλλά παράλληλα και ιστορίες που έχω βιώσει προσωπικά... ! 

Που είναι το Αστρολογικό – συγχρονικό γεγονός για τους μελετητές της Αστρολογικής σπουδής; Έχω επιστροφή δεσμών της Σελήνης στον άξονα Κριού – Ζυγού με Κρόνο σε ΄΄κλειστή΄΄ σύνοδο! Άνοιξε ένας παλιός – καινούριος κύκλος! Ένας νέος – παλιός ‘’δρόμος’’ με ανακεφαλαίωση και επαναπροσδιορισμό …το μονοπάτι …μιας ολόκληρης διαδρομής –τρόπου ζωής-εποχής! ΘΑΥΜΑΣΙΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ! 

Και το κερασάκι στην τούρτα; 

Μπαίνω σε ένα ταξί ... επιστρέφοντας για το σπίτι ... στο πίσω κάθισμα (καθόλου συχνό φαινόμενο) ... ένα tablet … που σε όλη τη διαδρομή... έχει ένα μεγάλο αφιέρωμα στην Ύδρα!
Ρωτάω τον ταξιτζή: αυτό είναι κάτι που έχει να κάνει με κάποιο λογισμικό ή είναι τυχαίο; Τυχαίο μου λέει… δίχως να του εξηγήσω ..πολλά!


Απολαύστε τη συνέντευξη! Αξίζει πολλά! 


Είναι μια ολόκληρη ιστορία εποχής… που έχει αφήσει ανεξίτηλα ''σημάδια'' ..ομορφιάς… ποίησης… ζωγραφικής και άλλα πολλά! 


Κωνσταντίνα Βλαχοπούλου









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου