29/1/15

Η σκέψη της ημέρας




Πολύ επίκαιρο , επειδή πολλοί μιλάνε για συμβιβασμούς και αποδοχή ! 
"Η αποδοχή, δεν έχει καμία σχέση με το συμβιβασμό. Δηλαδή για να είναι πολύ ξεκάθαρο, αποδέχομαι σημαίνει έχω επίγνωση και κατανοώ, δεν σημαίνει απαραίτητα συμφωνώ, ούτε ότι ΜΕ ΠΙΕΖΩ ΝΑ ΑΝΕΧΟΜΑΙ !

Αποδέχομαι σημαίνει ότι έχω επίγνωση και κατανοώ το παιχνίδι και την καταλληλότητα του παιχνιδιού και κατανοώ και τον ρόλο που επέλεξε να παίξει ο κάθε ανθρώπινος άγγελος στη Γη, όσο διαφορετικός κι αν είναι αυτός ο ρόλος από τον δικό μου. 

Αποδέχομαι τον κάθε ανθρώπινο άγγελο, αποδέχομαι την διαφορετικότητά του και αποδέχομαι φυσικά ότι είναι ελεύθερος κι έχει κάθε δικαίωμα να υπάρχει, να εκφράζεται και να ζει όπως εκείνος επιλέγει. Τον αποδέχομαι γιατί αποδέχομαι πρώτα τον εαυτό μου, γιατί αποδέχομαι το ίδιο δικαίωμα για μένα, να ζω, να υπάρχω και να εκφράζομαι ελεύθερα, όπως εγώ επιλέγω. 

Όμως το να αποδέχομαι τους ανθρώπινους αγγέλους δεν σημαίνει ότι είμαι υποχρεωμένη να τους κάνω παρέα, ή να έχω οποιαδήποτε ενεργειακή ανταλλαγή μαζί τους, όταν δεν ταιριάζω ή δεν συμφωνώ μαζί τους. Τους αποδέχομαι και τους σέβομαι, αλλά έχω επιλέξει να εκφράζομαι και να ζω μ’ έναν διαφορετικό τρόπο από εκείνους. Δεν σημαίνει ότι ο δικός μου τρόπος είναι καλύτερος ή δεν είναι, απλά είναι διαφορετικός, με τον ίδιο τρόπο που και το Πνεύμα εκφράζεται διαφορετικά στον καθένα μας.

Αποδέχομαι, αλλά δεν συμβιβάζομαι, ακριβώς για τον λόγο ότι έχω το δικαίωμα να υπάρχω, όπως εγώ επιλέγω και να είμαι ελεύθερη και σέβομαι απόλυτα και το δικό τους δικαίωμα να υπάρχουν όπως εκείνοι επιλέγουν." !!!

Καίτη Τσώλη



Το κείμενο επιλέγει  η Maria Grigoraki
Τη φωτογραφία επιλέγει η Κωνσταντίνα Βλαχοπούλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου