30/5/13

Για πλάκα :) !




Ασε μου λέει, εσύ έχεις πιεί, θα οδηγήσω εγώ. 
Και ανοιξε την πορτα και μπήκε στο πίσω κάθισμα.

-Μπαμπά είμαι gay, τα έχω με τον Κώστα.
-Τιιιι; 
-Πρωταπριλιααά! Με τον Βαγγέλη τα ΄χω!
Μπαμπά, παντρεύομαι τον Ιούλιο.


-Μπράβο αγόρι μου. Αντε με το καλό! Το παιδί δίπλα σου είναι ο κουμπάρος;
-Το παιδί είναι ο Ιούλιος.

Εσείς που δε λέτε "μιλάω στο κινητό",αλλά "μιλάω στο άιφον/μπλάκμπερι",να το κάνετε με όλες τις συσκευές.
Π.χ. "άνοιξα το pitsos να φάω κάτι".

Πως λέγεται το γυναικείο περιοδικό για ψάρεμα;
Σούπερ Αθερίνα.

Εδώ και μισή ώρα πετάω έναν αναπτήρα bic στον αέρα...Κάνω aerobic...

Πάντως πέρα απ' την πλάκα, είναι το ....Μοναστηράκι.

Και εκεί που οδηγάω, βγάζει σηματάκι με θαυμαστικό. Λογικά είναι τα συγχαρητήρια για την οδήγηση μου...

Ρε Μάναααα...έπεσε το internet!
-Να πάρεις μια σκούπα και να το μαζέψεις...Μ' έχετε κάνει υπηρέτρια εδώ μέσα...

Αυτό που τα μηχανήματα στις τουαλέτες, αν δεν τα χαιρετήσεις δεν σου δίνουν χαρτί, πόσο κομπλεξικό...

Αν περιμένεις τηλέφωνο και δεν χτυπάει...πήγαινε τουαλέτα. Πιάνει εννιά στις δέκα.

Ροδόνερο: Το νερό που εκτοξεύουν οι ρόδες ενός αυτοκινήτου, όταν περνάνε με ταχύτητα από μια λακούβα στη βροχή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου