13/2/13

Οι σκέψεις της ημέρας :)


  

Τη γλώσσα μας την λέμε «μητρική», μάλλον γιατί ο πατέρας μιλάει σπάνια...

Θα έχανα κιλά αλλά δεν μου αρέσει να χάνω..

Aν ο Μπάτμαν ήταν Έλληνας...-Που πας Μπάτμαν??- Έξω.......-Χωρίς
μπέρτα???-Άσε μας ρε μάνααααα...

Αρχισα να λεω βρωμολογα στο καλοριφερ μπας και... ανάψει...

Ο Πάγκαλος μικρός τέτοιες μέρες άρπαζε τις εισπράξεις των φίλων του απ
τα κάλαντα κ φώναζε "μαζί τα λέγαμε";;;

Μερικές φορές κοιτάζω κάποιους ανθρώπους και αναρωτιέμαι: είναι δυνατόν
αυτός να είναι το σπερματοζωάριο που νίκησε;

Εγώ στόλισα και το αυτοκίνητο φέτος για τις γιορτές.- Έλα ρε,πώς;-
Είναι αναμμένα όλα τα λαμπάκια..της βενζίνης,της μπαταρίας,του σέρβις

Δεν έχουμε λόγο για να ανησυχούμε για το τέλος του κόσμου, καθώς ως χώρα
είμαστε 100 χρόνια πίσω...

Με παίρνει μια γκόμενα τηλ και μου λέει έλα δεν έχω ταμπού .......και
πήγα και παίξαμε τάβλι ....

Αναπολώ την εποχή που χρώσταγα μόνο μαθηματα...

Απ όλα τα είδη του πλανήτη μόνο οι άνθρωποι κ οι κάλτσες δυσκολεύονται
να βρουν ταίρι...

Το shopping πλεον εχει καταντήσει βλέπing...

Να παίζεις κρυφτό με την Αγγελική Νικολούλη.. Μη σου τύχει!

Μια χαρά πέρναγε η Χιονάτη … μαμ, κακά, και νάνοι

Το όνειρο του Πολύφημου, ήταν να γίνει διπλωμάτης

Αν μπορούσες να πουλήσεις τις εμπειρίες σoυ, στην τιμή που σου κόστισαν,
θα είχες χεστεί στο τάλιρο....

Ο Μπέος έστησε το Χαβάη 5-0

Αφού θα κάνουν και το παιδί τεκμήριο, όσοι χρησιμοποιούμε προφυλακτικό
θα θεωρούμαστε φοροφυγάδες;

Ρωτησε ενας γαιδαρος πως ειναι η μερα στα αγγλικα και του απαντησαν :
Day βρε γαιδαρακο Day.....

Βλεπω καποιες κοπελιες στο δρομο και αναρωτιεμαι....Εχουν βαφτει ή
εχασαν στο paintball ??

Σε κάθε αστυνομικό έλεγχο όλο η ίδια ερώτηση:-Έχετε πιει;;; Έχετε
πιει;;;Παράπονο το έχω.Μία φορά να με ρωτήσουν αν έχω φάει...

Ρωτάει ο μαιευτήρας την ετοιμόγεννη:- Ο πατέρας του μωρού θα είναι παρών
στον τοκετό;Και αυτή:- Όχι. Δεν τα πάνε καλά με τον σύζυγό μου..

Είμαστε η γενιά που πρόλαβε τα καλοριφέρ αναμένα...

Αυτό που στο κρεβάτι αν κλείσεις λίγο τα μάτια από 6:00 πάει 7:30 αλλα
στη δουλεια αν κάνεις το ίδιο από 9:35 πάει 9:36, μεγάλη πουστιά...

Ο χρόνος ειναι σαν το string... Πίσω, δεν εχει!

"θα σε κάνει άντρα ο στρατός".
Πλένω,σφουγγαρίζω,σκουπίζω,μαγειρεύω,χαιρετάω όποιον περνάει... Δεν
έγινα άντρας, η μάνα μου έγινα...

- Ειναι 4 κρουασάν και παίζουν πόκερ. Ποιό από τα τέσσερα θα κερδίσει;-
Το κρουασάν Με-ρέντα!

Πωπωπω τι καυτό σώμα είναι αυτό;- Ευχαριστώ, γυμνάζομαι..- Για το
καλοριφέρ λέω.

Παίζουμε τρόικα?-Δηλαδή?-Εσύ θα μου χρωστάς κι εγώ θα σε πηδάω..

Τα μικρα παιδια φοβονται το σκοταδι.Τα μεγαλα το φως, το νερο, το
τηλεφωνο, την εφορια ....

-Γιατί οι γυναίκες έχουν πολλά παπούτσια;-Γιατί ο διάολος έχει πολλά
ποδάρια...

-Γιε μου που πας;-Μάνα θα πάω στα φανάρια!

- Πώς λέγεται το περιοδικό για παιδεραστές;- Το Παιδί Σου Και Εγώ!

Γάμος είναι η αποτυχημένη προσπάθεια να δώσεις διάρκεια σε ένα τυχαίο
γεγονός.-Albert Einstein

Οι νεοέλληνες ξοδεύουν χρήματα που δεν έχουν για να αγοράσουν
αντικείμενα που δε χρειάζονται ώστε να εντυπωσιάσουν ανθρώπους που δεν
εκτιμούν

Η σκληρή δουλειά θα σε ανταμείψει στο μέλλον. Η τεμπελιά θα σε
ανταμείψει άμεσα

Ηθελα να μουνα κοριος,να μπω στο κινητο σου,να βλεπω που τηλεφωνας γαμω
το κερατο σου!

Στο Facebook σε χάζευα, και έλιωνε το router μα όταν σε είδα απο κοντά
εσπασα το computer

Τελικά, είσαι το ναρκωτικό μου!- Αχ μωρό μου, σοβαρολογείς;- Φυσικά!!!!
Μου κοστίζεις ένα σωρό λεφτά και μου καταστρέφεις και τη ζωή ...

Αν όλοι οι αντρες ειναι ιδιοι γιατι κανετε τοσο καιρο να διαλεξετε;

Μην μπερδευεις τον χαρακτηρα μου με την συμπεριφορα μου...Ο χαρακτηρας
ειμαι εγω..η συμπεριφορα μου εξαρταται απο εσενα...!

Το πρόβλημα όταν είσαι θεός είναι ότι δεν μπορείς να προσευχηθείς σε
κανέναν.

Άσε, στη δουλειά έχουμε γίνει Big Brother!- Τι; Σας έβαλαν κάμερες;-
Όχι, αλλά κάθε βδομάδα έχουμε και μια αποχώρηση...

Αγάπη μου πηρα μια ταινια για σενα κ μια για μενα για το βραδυ!-Αληθεια;
Με σκεφτηκες; Τι ταινια πηρες για μένα;-Μονωτικη...

Κοιτάζα,που λέτε,για διακοπές:-Γύρος Γαλλίας: €1650-Γύρος Β. Ιταλίας:
€730-Γύρος Πελοποννήσου: €460 ...Τελικά διάλεξα γύρο με πίτα, €2,20

Δεν ξέρω αν η τύχη χτυπάει την πόρτα μου μόνο μια φορα... Αυτό που ξέρω
είναι οτι η ατυχία έχει πολύ μεγαλύτερη υπομονή...

Η ευτυχία είναι σαν να κατουριέσαι πάνω σου, όλοι μπορούν να την δουν
αλλά μόνο εσυ μπορείς να νιώσεις την ζεστασιά.

Ακόμα και µία κοινωνία ηλιθίων είναι ταξική. Έτσι ένας ηλίθιος πλούσιος
είναι απλά πλούσιος ενώ ένας ηλίθιος φτωχός είναι απλά ηλίθιος

Καποιος με ρωτησε γιατι ξυπναω μεσημερι ...Τον κοιταω με νυσταγμενο και
ολο σιγουρια υφος και απαντω απλα ...Εχω μεγαλα ονειρα εγω ρεεε....
Σκέφτηκες ποτέ ότι όσα περιμένεις να έρθουν... ίσως περιμένουν εσένα να πας;

Οταν είμασταν μικροί παίζαμε κρυφτό με τους φίλους μας, τώρα που
μεγαλώσαμε παίζουμε κρυφτό με τα συναισθήματά μας...

Καιρός να αφήσουμε τους εγωισμούς και να κοιτάξουμε μόνο τους εαυτούς μας...

Ο γάµος είναι ο µοναδικός πόλεµος που κάποιος κοιµάται µε τον εχθρό του..

Όταν εμείς μιλάμε στο Θεό πρόκειται για προσευχή. Όταν ο Θεός μιλάει σε
εμάς πρόκειται για σχιζοφρένεια...

Μάγκες δεν αρκεί να έχετε στόχους, πρέπει να ξέρετε και σημάδι...

Το μόνο κοινό που έχουν το National Geographic και το Playboy είναι ότι
σου επιτρέπουν να δεις πολλά μέρη που ποτέ δε θα επισκεφτείς.


Πηγή facebook
Επιλέγει ο  Earthangel Love

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου