1/5/12

ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ (private song, Αθήνα 2009)



 ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ 








Το βλέμμα σου εξέπεμπε μαγεία σφαιρική …
Το έχω δει και σ' άλλες στιγμές … μα σήμερα κράτησε πολύ …
Το έχω δει και σ΄ άλλες στιγμές … μα σήμερα κράτησε πολύ … δεν ήταν μόνο μια στιγμή … δεν ήταν μόνο μια στιγμή …

 
Έχει μέσα του … ένα είδος ολοκλήρωσης … και μάλλον είναι ο κόσμος της ψυχής σου … μέσα εκεί …
Παράθυρο του Πνεύματος ... εκεί ... μαζί με την Ψυχή σου ενωμένο …
Θα έλεγα … που έμοιαζε … με αυτό που έχω αποτυπωμένο …
σαν αίσθηση στιγμής … σαν αίσθηση στιγμής …
αυτό που έχω αποτυπωμένο …. σαν αίσθηση στιγμής … σαν αίσθηση στιγμής …

 
Υπάρχει αγάπη μέσα εκεί … και δύναμη μεγάλη … που δύσκολα μπορείς να προσπεράσεις … και να μην το δεις …
Υπάρχει αγάπη μέσα εκεί ... και δύναμη μεγάλη … που δύσκολα μπορείς να προσπεράσεις … και να μην το δεις …

 
Μου θύμισε κομμάτι από το όνειρο που είχα δει πριν από πολύ καιρό …
… στο σπίτι όπου έγραφες τη μουσική
… ενέργεια που δεν γνωρίζω το όνομά της … μα έχει δυνατή τη συνταγή …
Γνωρίζω όμως την ποιότητά της !

 

Κωνσταντίνα Βλαχοπούλου
(private song, Αθήνα 2009)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου