24/4/12

Νέα Εκπαίδευση PIAGET Διάγνωσης & Θεραπείας Μαθησιακών Δυσκολιών


Νέα Εκπαίδευση PIAGET Διάγνωσης & Θεραπείας 

Μαθησιακών Δυσκολιών



 
Ημερομηνίες Σεμιναρίου: 18 ΜΑΙΟΥ 2012 μέχρι 20 ΜΑΙΟΥ 2012


Εκπαίδευση στη Γαλλική Μέθοδο Διάγνωσης & Θεραπείας Μαθησιακών Δυσκολιών PIAGET.
Γαλλική Μέθοδος Διάγνωσης & Θεραπείας σε συνδυασμό με την ανάπτυξη της Συναισθηματικής Νοημοσύνης.

Η προσέγγιση αυτή, μελετήθηκε και εφαρμόστηκε στη Γαλλία για πρώτη φορά το 1992. Σήμερα, είναι ευρέως διαδεδομένη τόσο ακαδημαικά όσο και πρακτικά με κύριο πρωταγωνιστή το γνωσιακό Ψυχολόγο, Fabrice Bak. Η Εύη Σύρου, έχοντας εκπαιδευτεί και εργαστεί στο αντίστοιχο κέντρο στη Λυών και συνεχίζοντας το έργο αυτό στην Ελλάδα, διοργανώνει εκπαιδευτικά σεμινάρια με στόχο τη μεταφορά αυτού του πολύτιμου έργου στους ειδικούς που εργάζονται με παιδιά ή/και εφήβους με μαθησιακές δυσκολίες.


Η εκπαίδευση απευθύνεται σε:

- Φοιτητές Ψυχολογίας
- Ψυχολόγους
- Ψυχιάτρους
- Εκπαιδευτικούς
- Λογοθεραπευτές
- Ειδικούς Παιδαγωγούς
- Εργοθεραπευτές
- Κοινωνικούς Λειτουργούς


Το πρόγραμμα περιλαμβάνει 3ήμερη υποχρεωτική συμμετοχή με θεωρία & πρακτική εξάσκηση στη Διάγνωση & Θεραπεία Μαθησιακών Δυσκολιών.


Αναλυτικό Πρόγραμμα:


1η συνάντηση:
Παρασκευή 18.00-21.30


Εισαγωγή στη Θεωρία Piaget

Ορισμός και ιστορία των Μαθησιακών Δυσκολιών, διαχωρισμός από Δυσλεξία

Ορισμός Συναισθηματικής Νοημοσύνης και συνδυασμός με τις γνωσιακές δομές της μάθησης


2η συνάντηση:
Σάββατο 12.00-18.30


Συστημική ανάλυση και προσέγγιση στο πρώτο οικογενειακό ραντεβού

Παρουσίαση και Ανάλυση του διαγνωστικού τεστ κατά Piaget- Role Playing & πρακτική

Παρουσίαση βίντεο του τεστ σε άτομα με μαθησιακές δυσκολίες
Συνδυασμός και διαχωρισμός από το παραδοσιακό τεστ Ευφυΐας


3η συνάντηση
Κυριακή 12.00-18.00


Διάγνωση και θεραπευτικά εργαλεία κατά την προτεινόμενη θεραπεία

Τρόποι επέκτασης της θεραπείας σε ενήλικες που είχαν μαθησιακές δυσκολίες και έρχονται σε θεραπεία αργότερα για άλλους λόγους

Ειδικές εφαρμογές σε ενήλικες με διάσπαση προσοχής ή ελλειματική προσοχή ή ατόμων υψηλής ευφυΐας ή ατόμων με γενετικά σύνδρομα ή επίκτητες εγκεφαλικές βλάβες.


Συμπεράσματα και συζήτηση.

* Δίνονται Πιστοποιητικά Έκπαίδευσης & Ολοκληρωμένο Υλικό για τη Διάγνωση & Θεραπεία που μπορείτε να εφαρμόζετε σε άτομα από 6 έως 18 ετών. Συμπεριλαμβάνονται περιστατικά (case studies) ανά ηλικία και ανάλυση της θεραπείας τους.



*Το σεμινάριο εισηγείται: Εύη Σύρου, Γνωσιακή Ψυχολόγος, Doctorante Université Lumière Lyon2


Ημερομηνία Σεμιναρίου: 11-13 ΜΑΙΟΥ 2012


Τόπος διεξαγωγής: Συνθετική Αυτογνωσία, Αθήνα, Μυκηνών 11, Κεραμεικός
Διάρκεια: 17 ώρες
Συμμετοχή: 300Ε (200Ε για ειδικούς με αναπηρία, 250 Ε για πολύτεκνους ειδικούς & φοιτητές)
Μέγιστος αριθμός ατόμων: 15 (τηρείται σειρά προτεραιότητας)


Πληροφορίες & Εγγραφές:
2103475071 10.00-17.00 (αφήνετε τα στοιχεία σας στον τηλεφωνητή σε περίπτωση που δεν μιλήσουμε εκείνη τη στιγμή)

***όσοι δυσκολεύονται αυτό το τριήμερο, παρακαλούνται να δηλώσουν συμμετοχή για το επόμενο πρόγραμμα που θα πραγματοποιηθεί καθημερινές.



Θεραπευτικά αποτελέσματα (ψυχολογικά ρεκόρ θα τα ονόμαζα) της μεθόδου:

1. Άτομα με σύνδρομο Down, εντάχθηκαν σε τάξη της ηλικίας τους & όχι ειδικού σχολείου

2. Άτομα με υπερκινητικότητα που ξεκίνησαν θεραπεία από 5 ετών, πρόλαβαν την οργάνωση της νοητικής τους εξέλιξης πριν η υπερκινητικότητα προβεί καταστροφική για τη μαθησιακή διαδικασία (χωρίς κανένα φάρμακο)

3. Άτομα με διάσπαση προσοχής από 6 έως 18 ετών, έχουν πλήρη αποκατάσταση μέσα σε μήνες (όχι χρόνια) εφόσον ενδογενείς παράγοντες συναισθηματικής φύσης δεν εμποδίσουν το χρόνο της αποκατάστασης των νοητικών τους δομών.

4. Άτομα με υψηλό δείκτη εφυϊας, κατάφεραν νικήσουν τη δύναμη της πολυσύνθετης σκέψης τους υπέρ της αναγνώρισης μιας νέας νοημοσύνης, της συναισθηματικής. Έτσι, μπόρεσαν να βάλουν στόχους, να μην αποκλειστούν κοινωνικά κι συναισθηματικά με συμπτώματα κατάθλιψης... και να πετύχουν! Για όσους δεν γνωρίζουν, ο υψηλός δείκτης ευφύίας είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με μαθησιακές δυσκολίες ή συναισθηματικές εμπλοκές που ρισκάρουν ένα μεγάλο φάσμα ένταξης στη ζωή γενικότερα.

5. Σε όλα τα παραπάνω, τονίζεται ο χρόνος αποκατάστασης! Ίσως το πιο συμαντικό στοίχημα που μπορεί ένας ειδικός να βάλει σε μία θεραπεία παιδιών ή εφήβων, όπου ο χρόνος εξέλιξης του ατόμου είναι πραγματικά δεκαπλάσια στρεσογόνος μέσα σε ένα σχολείο που απαιτεί και στιγματίζει κάθε δευτερόλεπτο!



Παρατηρήσεις από τις διαλέξεις της Εύης Σύρου για τη μέθοδο (ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ)

1. Η πλειοψηφία γονέων και ειδικών μπερδεύουν ακόμα τη δυσλεξία με τις μαθησιακές δυσκολίες και δυσκολεύονται να "μιλήσουν" άνετα για το τι συμβαίνει σε ένα παιδί.

2. Οι ειδικοί παιδαγωγοί και οι εκπαιδευτικοί δηλώνουν απογοητευμένοι από την έλλειψη κατάρτισής τους για το συγκεκριμένο θέμα, χωρίς να μπορούν τελικά να μάθουν τι να κάνουν μέσα στις τάξεις τους ή τι να προτείνουν όταν παρατηρούν κάτι σε ένα μαθητή/τριά τους.

3. Οι φοιτητές ψυχολόγοι δεν έχουν εκτεθεί σε μαθήματα διάγνωσης & θεραπείας πέρα από εισαγωγικές θεωρίες για την εξελικτική ψυχολογία & τη μέθοδο του Piaget

4. Κανένας από τους ειδικούς δεν γνωρίζει ότι έχει διαμορφωθεί διαγνωστικό και θεραπευτικό σχήμα βασισμένο στον Piaget

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου