16/3/12

Συγχρονισμός, Τηλεπάθεια ή και τα 2?


Συγχρονισμός, Τηλεπάθεια ή και τα 2?

Σήμερα το μεσημέρι, συνέβη το εξής περιστατικό. Είμαι στην τράπεζα και στέλνω ένα sms στην Εύα για να την ρωτήσω εάν θα βρεθούμε. Κατά λάθος το στέλνω στην Άννα.  Η Άννα με παίρνει αμέσως τηλέφωνο και μου λέει τώρα σου έγραφα μήνυμα. Μετά από λίγο παίρνω τηλέφωνο την Εύα και μου λέει, έλα Άννα !!! Βάζω δυνατά τα γέλια και της λέω η Κωνσταντίνα είμαι! Α……….μου λέει δεν έχω γράψει το δεύτερό σου νούμερο σου και νόμιζα ότι ήσουνα η Άννα γιατί μόλις της έστειλα μήνυμα. (Όχι στην ίδια Άννα, αλλά σε άλλη Άννα). Μετά από το μήνυμα που έστειλα στην Άννα, ετοιμαζόμουν να σε πάρω τηλέφωνο……. Χα χα χα  


Τετραπλέπτα Συγχρονισμού ή Τετραπλέτα Τηλεπάθειας ? 

Από την Κωνσταντίνα Βλαχοπούλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου