17/12/11

Ακολουθώντας την Εσωτερική Χαρά !!



Ακολουθώντας την Εσωτερική Χαρά !!




  • Ακολουθώντας την Εσωτερική Χαρά !!

    Εδώ δεν υπάρχουν Δύο !
    Ακολουθώντας την χαρά σου δεν πιστεύεις στο ότι υπάρχει σωστό και λάθος
    Μαύρο και άσπρο
    Εδω υπάρχει εμπειρία !
    Και Ζεις ! Ολόκληρος Τώρα ! 


    Σημαίνει Ακολουθώντας το Όνειρό μου !
    Σημαίνει Ακολουθώ το πνεύμα μου και αυτό που ο ίδιος κάθε στιγμή νιώθω και πιστεύω !



    Η εσωτερική Χαρά,
    Είναι ο τρόπος που το Πνεύμα μας καθοδηγεί Να Κάνουμε αυτό που Νιώθουμε ότι είναι Σωστό ΓΙΑ ΜΑΣ !
    και
    Να Μην κάνουμε αυτό που νιώθουμε ότι δεν είναι σωστό για μας ! 


    Είναι Τρόπος Ζωής !
    Είναι το να ακολουθείς το πνεύμα σου την κάθε στιγμή !


    Είναι Αυτό που το Πνεύμα μου και Η Ζωή με δίδαξαν !
    Ακολουθώντας αυτό που για μένα Είναι Χαρά, σημαίνει ότι Ακολουθώ το Πάθος μου! το Όνειρό μου !
    Ακολουθώ Αυτό που κάνει την Καρδιά μου να γελά !
    Την Δική μου Αλήθεια ! ♥♥♥
    Αυτό ΕΊΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΊΑ ! ! ! ! !



    Και Αυτό Ήταν Η μεγαλύτερη Θεραπεία από όλες !
    Διότι τότε είδα ότι δεν χρειάζεται καμια θεραπεία όταν Ζεις την Αλήθεια σου κάιθε στιγμή !



    Ζεις αυτό που Είσαι!

    Και αυτό Είναι Ο Παράδεισος στη Γη!

    [από το υπό έκδοση βιβλίο μου ''Ακολουθώντας την Εσωτερική Χαρά'' ]
    Δέσποινα Οικονόμου
    Θεραπεύτρια Εναρμόνισης
    Συγγραφέας


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου