24/10/11

♥χώρος της Ελευθερίας ! ♥ για την Οικογένεια ♥


χώρος της Ελευθερίας !   για την Οικογένεια 
Ποίηση 
 

Δεν μπορείς να φανταστείς τι έχω φτιάξει

Τι πλάσμα είμαι


Όλα τα έχω ενώσει με το Φως 

Την κάθε πτυχή ……την Έχω Ενώσει με την Αγάπη

Έκανε συνδέσεις μαζί Της ! ! 

Ξέρεις τι σημαίνει αυτό ??

Ότι έχω χωρέσει πολλά

Μα εδώ ο χώρος δεν έχει περιορισμό…….

Ξέρεις τι σημαίνει αυτό 

Έχω δώσει χώρο να υπάρχουν οι πτυχές 

Και μπορεί να υπάρχει κάτι, όταν δεν υπάρχει φραγμός 

Και ένας φραγμός είναι το καλό και το κακό

Το σωστό και το λάθος 

Δεν έχει φραγμό 

Έχω δώσει χώρο

Έχω συν-χωρέσει

Και τα έχει χωρέσει Η Αγάπη Όλα

Για αυτό μου λέει ένας φίλος μου ότι νιώθει ελεύθερος μαζί μου

Γιατί λέει νιώθει ότι έχει χώρο

Δεν το κρίνω δηλαδή

Και η κριτική έρχεται γιατί υπήρχε ο φραγμός του καλού και του κακού

Του σωστού και του λάθους 

Του πνευματικού και του όχι πνευματικού

Του παράδεισου και της κόλασης 

Ο Χώρος είναι πιο πάνω από το Δύο, και πιο πάνω κι από το Ένα των δύο….αααχαααχαα

Δεν είναι καν η οπτική του Ένα που είναι το ίδιο νόμισμα 

Το ξέρεις αυτό

Το αισθάνεσαι

Μα με τον καιρό θα το βάλεις και σε λόγια καθημερινά

Γιατί οι λέξεις θα αρχίσουν να παίρνουν το νόημα της ενότητας πια

Μα προς το παρόν να σου πω ότι είναι πιο ψηλά κι από αυτό

Και εδώ έρχομαι να πω το εξής 

Δεν το λέω για να κατηγοριοποιήσω το πιο ψηλά ότι είναι το καλύτερο και το πιο χαμηλά το άλλο

Δεν υπάρχουν Δύο

Ξέρεις τι σημαίνει αυτό ?????

Δημιουργός 

Αγάπη ! 

Και είναι Όλα ! ! 

Όλα μα Όλα και πιο Πάνω κι από αυτά

Χωρίς να υπάρχει ο διαχωρισμός του πάνω και κάτω

Είσαι και αυτά τα δύο και άλλο που τα βλέπει Ήδη ! ! ! ! 

Γιατί θα σου δώσω μία εικόνα …..

Λες ότι αυτά είναι το ίδιο νόμισμα…(τα δύο…)

Μα για να δεις ότι είναι το ίδιο νόμισμα σημαίνει ότι : 

είσαι ένα αρχικά με την μία πλευρά, 

μετά με την άλλη…και όταν είσαι η μία πλευρά, δεν βλέπεις την άλλη……! ! ! 

μετά λες ότι είναι το ίδιο νόμισμα 

ποιος το είδα αυτό ??

κι από πού ??

άρα την ώρα εκείνη που το λες δεν είσαι ούτε το ένα ούτε το άλλο

τι Είσαι λοιπόν ….???

Και πώς γίνεται αυτό πράξη στην καθημερινότητα ??

Για πες ??

Με το πώς αισθάνεσαι με ότι βλέπεις ! ! 

Γιατί σαν μετά δεις μία πλευρά ενός άλλου νομίσματος νιώθεις αμέσως την αγαλλίαση …….


 
Αυτού που Είναι το νόμισμα ! ! ! 

Βλέπεις αυτό που Αλήθεια Είναι …κι όχι η πλευρά ! ! ! 

Και βλέπεις σαν αυτό που Είναι την απλή πλευρά που μέχρι εχθές την ξόρκιζες σαν όχι η καλή 

πλευρά ! ! ! 

Άνθρωπε ! ! ! 

Τόσο Μεγάλος Είσαι ! 




© 2011 Despoina Oikonomou


 
Η Ποίηση μιλά με τρόπο που αναγνωρίζει η Καρδιά ! ♥ Επικοινωνεί την Αλήθεια πέρα από το μυαλό ! ♥ πώς να χωρέσει η απεραντοσύνη της Αγάπης σε λόγια αλλιώς ....? ♥ © 2011 Despoina Oikonomou 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου