20/4/10

Bιωματικό Σεμινάριο


Ποια είναι η αλήθεια; Της σκέψης... του σώματος ή του συναισθήματος;  
 "...Η σκέψη μου να μιλάει ακατάπαυστα, το συναίσθημά μου να αιωρείται και το σώμα μου να δείχνει μια αλήθεια που μπορεί να προέρχεται και από μια ανάγκη ή επιθυμία του παρελθόντος; Πώς μπορώ εκείνη τη στιγμή να καταγράψω τις γλώσσες του τριπτύχου μου, να ενώσω το συμβολισμό και να μπω σε μια διαδικασία ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ από τον εαυτό μου στην ομάδα; Δηλαδή, στην έκφραση του τριπτύχου μου στους άλλους με μία αλήθεια που ενώνει την πρόθεσή μου και τη μετάφραση από την ομάδα; Γίνεται; Υπάρχει αλήθεια έκφρασης στο ΠΑΡΟΝ; Πώς την εκφράζω;" 
Όλα αυτά αποτελούν την έρευνα και τον στόχο αυτού του σεμιναρίου, που θα βασιστεί σε όλες τις τεχνικές έκφρασης της Συνθετικής αυτογνωσίας.  
Απευθύνεται σε όλους και ειδικά: - Σε όσους έχουν αναβλητικότητα - Σε όσους δεν ξέρουν τι θέλουν (γενικά στη ζωή ή ειδικά στις σχέσεις τους ή στην εργασία) - Σε όσους δεν είναι ικανοποιημένοι από την εξέλιξη της ζωής τους σε σχέση με τη μόρφωση ή/και τα ταλέντα τους - Σε όσους αποτυγχάνουν στην προσωπική ζωή παρά την πεποίθηση ότι τα κάνουν όλα σωστά - Σε όσους αισθάνονται αναλυτικοί, εκγεφαλικοί ή έχουν ακούσει από άλλους να τους λένε: "Δεν εκφράζεσαι!" ή "Δεν καταλαβαίνω τι νοιώθεις"  
Πρακτικοί Στόχοι (Τι θα έχει επιτευχθεί στο τέλος του Βιωματικού Σεμιναρίου): - Διαχωρισμός της Συναισθηματικής μου Νοημοσύνης από τη Νοημοσύνη & Αξιολόγηση - Εντοπισμός των προσωπικών μου ικανοτήτων και τρόποι Αυτοβελτίωσης - Εντοπισμός των προσωπικών μου δυσκολιών που με καθυστερούν και/ή με αποτρέπουν από την επιτυχία στην επαγγελματική ή την προσωπική μου ζωή - Ανακάλυψη & Απελευθέρωση της σωματικής μου εκφραστικότητας - Εντοπισμός & βελτίωση των δυσκολιών μου στην έκφραση με τη φωνή μου σε συνδυασμό με την εκφραστικότητα του προσώπου μου 
 
*Τι χρειαζόμαι για αυτή την εμπειρία: - ΟΡΕΞΗ για έκθεση και αναττροπή του εαυτού μου! - ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΜΟΥ κάθε 6 χρόνια της ζωής μου -Το Επαγγελματικό Βιογραφικό μου Σημείωμα * Περιορισμένος αριθμός συμμετοχών. * Σάββατο 24 Απριλίου 2010, 14.00-19.00 Πληροφορίες & Εγγραφές Δευτέρα έως Πέμπτη: http://www.facebook.com/profile.php?id=1556494822&v=wall&story_fbid=110647248972494#!/event.php?eid=331764097590&ref=mf
 








Πληροφορίες & Εγγραφές Δευτέρα έως Πέμπτη:
* 10.00 - 13.00 Εύη Σύρου: 210 34 75 071 210 34 75 071 & 69 32 44 27 22 * 17.30 - 21.00 Υπεύθυνη Οργάνωσης & Επικοινωνίας:
Μαρία Αναγνωστοπούλου: 69 84 31 22 88 & seminars@evysyrou.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου